Bu Blogda Ara

9 Mart 2016 Çarşamba

Herbalife Beşiktaş 05070268578

Herbalife Beşiktaş 05070268578

Yaz gelmesine 3 ay kala herkesin ortak derdi: KİLO!
Herkes hayalindeki bikiniyi giyip kumsalda rahatça gezmek, yazlık kıyafetleri rahat rahat giymek istiyor elbette :) Bu süreçte kişiler kilo veremeyeceğini düşünerek karamsarlığa kapılıp daha çok kendini yemek yemeye vuruyor. Ancak şunu unutmamalıyız ki kilo sadece dönemsel bir problem olmaktan çıkıp sağlıklı yaşam biçimi haline gelmelidir. Herbalife Beşiktaş beslenme kulübü kişilere sağlıklı yaşamayı öğretmek ve halkı biliçlendirmek için çeşitli çalışmalar yapmakta. 
Sağlıklı yaşam biçimini öğrenmek istiyorsanız Herbalife Beşiktaş beslenme kulübüyle iletişime geçiniz. 

1 yorum:

  1. 1.72 boyundayım 83 kilodayım 15 kilo vermek istiyorum .bu kiloları doğumdn sonra aldım vermek istiyorum fakat bir türlü veremiyorum bana ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil